Поширені запитання

Центр обслуговування клієнтів

Як я можу зв'язатися із центром обслуговування клієнтів?

Зв’язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете за телефоном (063) 655-75-02 або в наших соцмережах: Telegram, Instagram,Viber або написавши нам на пошту info@secretcase.com.ua

Коли я можу зв'язатися з центром обслуговування клієнтів?

Зв’язатися з Центром обслуговування клієнтів Ви можете щодня з 10:00 до 18:00.

Чи може співробітник центру обслуговування клієнтів оформити замовлення замість мене?

Центр обслуговування може допомогти взяти товари, заповнити кошик і поділитися посиланням на оплату. Оплату замовлення здійснює самостійно клієнт.

Оплата

Як я можу сплатити замовлення?

Сплатити замовлення можливо банківською карткою, за допомогою електронної оплати, що реалізується за допомогою платформи PayU в момент оформлення Замовлення. У разі вибору клієнтом цієї форми оплати, її відсутність на рахунку SecretCase або суб’єкта, що бере участь у транзакції (сервіс PayU) строком до 24 годин з моменту оформлення Замовлення, веде до анулювання Замовлення. У таких випадках прохання повторити оформлення замовлення. Замовлення, де було обрано форму оплати Online – карткою, приймається в обробку за фактом успішного платежу. Розмір комісії, у разі її присутності, – згідно з тарифами Вашого банку. Курси валют банку, що впливають на суми платежу після подвійної конвертації, – відповідно до курсів Вашого банку. Перед фіналізацією транзакції в налаштуваннях банківської картки перевірте, чи дозволено у вас проведення платежів в інтернеті та чи активована у вас подвійна конвертація.

Транзакція була відхилена моєю карткою/банком. Що я повинен зробити?

Є кілька причин відмови у проведенні трансакції українською карткою/банком. Перевірте налаштування банківської картки:

  1. Чи включено дозвіл на проведення платежів в інтернеті;
  2. Чи встановлений відповідний ліміт на онлайн-покупки (залежно від банку);
  3. Чи включено дозвіл на подвійну конвертацію;
  4. Чи не була твоя банківська карта часом видана російськими банками Sberbank, VTB, Gazprombank, Alfa Bank, Promsvyzbank, Otkritie bank, Російська сільськогосподарська Bank, Novikombank, Bank Rossiya, Sovcombank, VEB Bank для розвитку, Bank of Russia, Russ. Вищезгадані банки не обслуговуються європейським сертифікованим оператором інтернет-трансакцій PayU.

Щоб ознайомитися з інформацією щодо причин подвійної конвертації при оплаті, дивіться нижче.

Что такое двойная конвертация и почему она происходит?

Онлайн-оплата на сайте www.secretcase.com.ua является международной трансакцией. С целью успешного проведения платежа финансовыми сервисами Visa/Mastercard используется механизм трансграничного торгового эквайринга (cross border merchant acquiring), по внутреннему курсу валют выше упомянутых платежных сервисов происходит двойная конвертация. Другими словами, валютный пересчет идет дважды, сначала это делает Visa/Mastercard, затем – украинский банк, который оставляет за собой право, учитывая валютные колебания, произвольно устанавливать курс. Кроме того, в зависимости от банка возможна дополнительная комиссия за вышеописанную операцию. Отмечаем, магазин SecretCase не взимает никаких комиссий или лишних средств из-за двойной конвертации.

Відправлення та доставка замовлення

Яка вартість доставки?

Вартість доставки – 100 грн. За вартості замовлення 3000 грн. і більше – доставка безкоштовна.

Які терміни доставки?

В умовах воєнного стану Secretcase.com.ua не може гарантувати строки доставки. Стандартний термін доставки становить – 6 робочих днів. Запевняємо, що у разі неможливості доставки усі кошти за замовлення у повному обсязі будуть повернуті на ваш рахунок.

Як я дізнаюсь чи відправили мое замовлення?

Про надіслане замовлення Ви будете проінформовані у смс повідомленні з трек номером накладної.

Чи можу я отримати своє замовлення у вихідні?

З графіком роботи відділень компанії Нова Пошта Ви можете ознайомитись за посиланням https://novaposhta.ua З актуальною інформацією про роботу відділень Нова Пошта Ви можете ознайомитись за посиланням  тут

Замовлення

Як оформити замовлення? Покрокова інструкція
  1. Виберіть товар, що Вас цікавить, виберіть розмір і натисніть “Додати в кошик”.
  2. Кошик знаходиться у правому верхньому кутку.
  3. Якщо Ви обрали усі бажані товари, у Кошику натисніть кнопку “Сплатити”.
  4. Якщо Ви вже зареєстровані, увійдіть до свого облікового запису. Якщо Ви не зареєстровані, будь ласка, зареєструйтесь. Ви також можете здійснити покупку як “Незареєстрований клієнт”.
  5. Заповніть всі поля та виберіть вид доставки.
  6. Виберіть форму оплати.
  7. Натисніть кнопку “Підтвердити замовлення”.
Чи потрібно мені реєструватись, щоб оформити замовлення?

Ні, Ви можете зробити замовлення як “Незареєстрований Клієнт”. Однак, якщо Ви хочете користуватися привілеями (Накопичувальна система бонусів, бонуси на наступну покупку), мати доступ до історії своїх покупок та купувати ще дешевше – ми рекомендуємо Вам зареєструватись на secretcase.com.ua.

Чи можу я змінити замовлення?

Щодо будь-яких змін у вже оформленому Вами замовленні, будь ласка, зв’яжіться з нами за телефоном (063) 655-75-02 або в наших соцмережах: Telegram, Instagram,Viber або написавши нам на пошту info@secretcase.com.ua

Я передумав. Як мені відмовитись від вже оформленого замовлення?

Щодо будь-яких змін у вже оформленому Вами замовленні, будь ласка, зв’яжіться з нами за телефоном (063) 655-75-02 або в наших соцмережах: Telegram, Instagram,Viber або написавши нам на пошту info@secretcase.com.ua

Чи можу я в одному замовленні поєднати товари зі складу України та Європи?

Поєднати доставку товарів Україною з міжнародними відправленнями неможливо.
Міжнародне замовлення має бути індивідуальним, якщо ви бажаєте оформити доставку товарів з різних складів, будь ласка, оформіть декілька замовлень.

2002806

Доставка з Європи

Зверніть увагу, доставка всіх замовлень здійснюється міжнародною поштово-логістичною компанією Meest. Після прибуття замовлення в Україну, посилка передається компанії Нова Пошта.

  • Стандартний термін доставки складає 6-9 робочих днів.
  • Огляд товару та відмова від посилки згідно з чинними правилами Нової Пошти.
  • Вартість доставки до Відділення Нова Пошта – 100 грн.
  • При замовленні від 3000 грн. – доставка безкоштовна.

Доставка замовлень, вартість яких перевищує еквівалент 150 євро відбувається виключно Кур’єром Meest.

Зверніть увагу, Доставка всіх замовлень проводиться міжнародною поштово-логістичною компанією Meest. Після прибуття замовлення в Україну, посилка передається компанії Нова Пошта.

1200x630wa-16385

Список відділень

Дізнайтесь яке відділення найближче до Вас

Що потрібно знати, купуючи товар дорожчий за 150€?

Починаючи з 30 квітня 2022 р. збільшився ліміт вартості посилок, які не оподатковуються державним митом та ПДВ. Відповідний закон підписано 29 квітня Президентом України. Отже, митний ліміт збільшився із 100 EUR до 150 EUR. В асортименті Secretcase.com.ua є товари, вартість яких перевищує митний безмитний ліміт. Що потрібно знати, купуючи товар дорожчий за 150€?

Якщо Ви обрали товар, вартість якого перевищує 150€, відповідно до законодавства України, Ви маєте сплатити:

Податок на додану вартість (ПДВ) та митний збір, які розраховуються Державною митною службою України в день ввезення посилки на територію країни у гривнях за курсом НБУ за такою формулою: (Вартість товару – 150€ + Митний збір (Вартість товару – 150€) * 10%) * 20%. Як приклад, зверніть увагу на четверту колонку таблиці.

Приклад

Перевищено митний ліміт ПДВ / Митні збори Приклад (Вартість посилки) Приклад підрахунку митних платежів
150,01€ + Митний збір = 10% від суми понад 150€ ПДВ = 20% від суми, що перевищує 150€ + Митний збір 170€ Митні збори: (170-150) * 10% = 2,00 € ПДВ: (170-150+2) * 20% = 4,40 € Всього – 6,40 € податку

Зверніть увагу, що доставка замовлень вартістю понад 150 € здійснюється виключно кур’єром Meest.

У день прибуття посилки в Україну ви отримаєте повідомлення у Viber або SMS від перевізника Meest. У повідомленні буде зазначено суму мита та посилання на його сплату (у національній валюті). Сплатити податки ви можете за посиланням з смс або готівкою Кур’єру в день отримання посилки.