Питання та відповіді
ЗАМОВЛЕННЯ
Якщо ви створили обліковий запис MySecretCase, ви зможете бачити статус свого замовлення бути в курсі його виконання. Якщо ви здійснили покупку як незареєстрований користувач, введіть тут номер вашого замовлення, на данній сторінці .
Нагадуємо вам, що тільки коли посилка буде передана кур’єру, ви отримаєте смс-повідомлення з підтвердженням відправки, яке містить дані про Ваше замовлення.
– Якщо товар пошкоджений або несправний: напишіть електронний лист на адресу info@secretcase.com.ua, вказавши номер замовлення та найменування товару. Коротко опишіть проблему і прикладіть фото або відео демонструє дефект. На всі продукти надається офіційна гарантія виробника.
– Якщо ви передумали купувати товар, зробіть запит на повернення коштів: напишіть листа на адресу info@secretcase.com.ua, вкажіть номер замовлення та прикріпіть фото продукції, яку хочете повернути. Ми відповімо, пояснивши, як діяти. Оскільки це інтимна продукція, повернення приймається лише у тому випадку, коли товар перебувати у заводській упаковці з пломбами.
Ви можете побачити свої замовлення в особистому кабінеті лише після реєстрації. Якщо ви здійснили покупку до реєстрації, замовлення не з’явиться у вашому обліковому записі. Однак ви можете легко відстежити доставку за посиланням, яке ми надішлемо електронною поштою.
Сайт https://www.secretcase.com.ua/ пропонує до продажу безліч товарів, розділених на категорії та підкатегорії.
Процедура покупки дуже проста, найшвидший спосіб – це замовлення через кошик. В іншому випадку, зв’яжіться з нами по телефону: один з наших операторів допоможе вам у процесі покупки або оформить замовлення прямо по телефону.
Щоб отримати оперативну та швидку підтримку, тримайте під рукою назву/код продукту або продуктів, які ви збираєтеся придбати.
Так звичайно, ви можете самостійно відвідати наш магазин та отримати своє замовлення. На етапі оформлення замовлення при виборі методу отримання, вкажіть, що бажаєте забрати своє замовлення самовивозом.
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
Посилка 100% анонімна! Продукція постачається в різноколеровій картонній упаковці без логотипів та посилань на отримання.
Оплата кредитною карткою проводиться за допомогою сервісу WayForPay, що гарантує повну анонімність при оплаті замовлення на нашому сайті.
ПЛАТЕЖІ
Ви можете сплатити замовлення кредитною карткою. Ми приймаємо карти, випущені основними системами електронного управління платежами, такими як VISA, MasterCard без додаткової комісії.
Сервіс «Оплата частинами» – вигідний спосіб придбати товар тривалого користування без комісій та переплат. Вносите регулярно невелику суму та користуйтеся новим гаджетом.
Ця послуга дозволяє придбати товар за допомогою кількох платежів. Розстрочка оформляється одночасно на один товар у межах доступного ліміту, який надає Вам банк, та займає не більше хвилини. Банки, з якими співпрацює наш магазин: Монобанк, Альфа Банк, ПриватБанк, А-Банк, Глобус Банк.
Ви можете отримати посилку та сплатити її готівкою кур’єру при доставці у відділенні пошти. Грошовий переказ грошей через Нову Пошту є платною послугою. Тому оформляючи замовлення післяплатою, комісія складе 2% від суми грошей (або від вартості товару) + 20 грн.
При отриманні товару післяплатою ви повинні сплатити вартість товару, відсоток за післяплату (2%+20 грн.) та вартість доставки (у разі якщо Ваше замовлення оформлено на суму менше 2500 грн.).
ДОСТАВКА
Всі замовлення по Україні зроблені до 15.00 відправлятися в той же день, в окремих випадках відправлення може зміститися на кілька днів, в даному випадку ми з Вас повідомимо про терміни відправлення. Як тільки посилка буде надіслана, вам буде надіслано SMS-повідомлення з номером декларації.
Доставка по Києву здійснюється на протязі 1-3 днів замовлення. Якщо Вам потрібна певна дата та час доставки, вкажіть у примітці до замовлення, коли б Ви хотіли отримати своє замовлення. Ми намагаємось оперативно доставляти замовлення нашим клієнтам.
При замовленні товару на суму від 2500 грн. та перевізником Нова пошта – доставка безкоштовна. Вартість доставки кур’єром по Києву становить – 50 грн.
Після закінчення терміну зберігання посилка автоматично повертається відправнику. Якщо ви вже сплатили своє замовлення, ви маєте право на відшкодування коштів, при цьому стягується лише вартість доставки. Якщо в якості способу оплати ви вказали післяплату, вам необхідно буде зробити нове замовлення.
Так, ви можете змінити його, і ми рекомендуємо вам якнайшвидше зв’язатися з нами. Якщо посилка ще не надіслана, ми можемо в короткі рядки внести зміни до Вашого замовлення. Якщо перевізник вже взяв на себе відповідальність за надсилання, тоді необхідно буде погодити зміну пункту призначення з логістичною компанією з подальшим стягненням додаткової комісії за переадресацію. Додаткові витрати, пов’язані зі зміною адреси, покладаються на покупця.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ГАРАНТІЯ
Гарантія на всю продукцію надаватиметься від виробника. Для отримання допомоги у вашому розпорядженні наша Служба підтримки клієнтів . Ми просимо вас дотримуватися таких процедур для повідомлення:
– Зв’яжіться з нами, написавши за адресою info@secretcase.com.ua. Якщо ви зареєстрований користувач, заповніть форму на сторінці повернення.
– Надішліть нам фото чи відео продукції чи невідповідних деталей.
– Вкажіть номер замовлення, назву товару та докладно опишіть несправність.
– З вами зв’яжуться протягом 48 годин і детально проінформують про кроки, які потрібно буде зробити.
Повернення до продукції можливе протягом 14 днів з моменту отримання посилки. Товар не повинен бути витягнутий з оригінальної упаковки, яка має бути закрита та упакована як при доставці. Перш ніж прийняти повернення, ми попросимо вас надіслати нам фотографію, що підтверджує стан упаковки та продукту. Після того, як ви отримали від нас підтвердження повернення продукції, ми дамо Вам інформацію з реквізитами для відправки посилки.
У разі відмови, витрати на доставку несе клієнт.
Ми зв’яжемося з вами, як тільки отримаємо товар, і повернемо гроші у встановлені законом України терміни.
ПРОДУКЦІЯ
Вибір секс-іграшки залежить від багатьох факторів, таких як досвід, використання в парі або наодинці, сексуальна практика, яку ви хотіли б вивчити. Ви можете звернутися до наших консультантів або написати нам в онлайн чат.
Секс-іграшки можуть мати різні режими заряджання. Якщо вони працюють від батарейок, просто перевірте тип батарейок, які вам потрібні, і при необхідності замініть їх. Якщо замість цього куплена іграшка оснащена системою заряджання через USB-кабель, завжди перевіряйте вхід вилки: зазвичай на виробі є невеликий отвір. У цих іграшках отвір захищений і закритий, тому його не завжди виходить знайти з першого разу. Як тільки кабель буде вилучено з іграшки, отвір знову закриється. Цей режим був розроблений для захисту внутрішнього двигуна від можливого проникнення рідин та забезпечення належного обслуговування.
Якщо Ваша улюблена іграшка недоступна, натисніть «Повідомити про наявність» в описі продукту та введіть свою адресу електронної пошти. Ви отримаєте повідомлення електронною поштою, як тільки вона з’явиться у наявності!
Промокоды
Щоб дізнатися про всі активні промокоди на знижки, слідкуйте за нашими профілями в соціальних мережах і підпишіться на розсилку новин! Ви отримуватимете безліч пропозицій і завжди будете в курсі наших останніх акцій;)
Промокод є текстовим рядком, що складається з цифр і/або букв невеликої довжини. Його необхідно ввести у відповідне поле «Промокод» на сторінці «Кошик». Після того, як ви ввели промокод, не забудьте використовувати кнопку “ЗАСТОСИТИ”, щоб завершити операцію.
Важливо: Промокоди можуть мати обмежений термін дії, вимагати мінімальну суму замовлення для застосування.
АККАУНТ/РОССИЛКА
Найпростіший спосіб підписатися на розсилку SecretCase – через відповідну форму, розташовану внизу кожної сторінки сайту. Для реєстрації просто введіть адресу електронної пошти. Ще не підписались? Поспішайте! Вам відразу діє промокод на знижку 250 грн.!