Повернення та обмін

Кожен покупець має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини не підійшов. Обмін товару здійснюється відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”. Докладніше тут

Умови обміну чи повернення товару:

З моменту покупки не минуло 14 днів.
Товар без ознак використання, збережений товарний вигляд (в т.ч. та упаковки товару), не активований та без пошкоджень, у повній комплектації. Товар включається, всі функції робітники без пошкоджень.
Необхідно пред’явити: – документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт чи інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином; реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.

Товар з недоліком, дефектом підлягає заміні або поверненню згідно з укладанням сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру протягом гарантійного терміну на товар і якщо такий недолік виник з вини виробника товару і не підлягає усуненню. У цьому необхідно пред’явити вищезгадані документи.

Список товарів належної якості, що не підлягають поверненню (обміну):

Продовольчі товари:

  • Лікарські засоби,
  • Предмети сангігієни.

Непродовольчі товари:

  • Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  • Корсетні товари.
  • Парфумерно-косметичні вироби.
  • Перо-пухові вироби.
  • Дитячі м’які іграшки.
  • Дитячі гумові надувні іграшки.
  • Зубні щітки.
  • Мундштуки.
  • Апарати для гоління.
  • Помазки для гоління.
  • Гребінці, гребені та щітки масажні.
  • Сурдини (для духових музичних інструментів).
  • Скрипкові підборіддя.
  • Рукавички
  • Тканини.
  • Тюлегардинні та мереживні полотна.
  • Килимові вироби метражні.
  • Білизна натільна.
  • Білизна постільна.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари в аерозольній упаковці.
  • Друковані видання.
    Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  • Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
  • Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
  • Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо).
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
    наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
    порушення правил використання;
    несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам’яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
    якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням у середину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:

  • випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
    ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликане програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Гарантійні зобов’язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, що не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.