Договірні гарантійні зобов'язання

  1. Продавець гарантує, що куплений товар є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
  2. Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний пристрій у разі неможливості ремонту.
  3. Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек).
  4. Покупець зобов’язаний до початку введення в експлуатацію приладу ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до товару, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
  5. Продавець не забезпечує гарантiйне обслуговування поставлених виробiв у випадках:
    • втрати гарантійного талону (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-поставці), наявності у ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;
    • розбіжності серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-поставці);
    • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі чи комплектуючих;
    • наявності механічних пошкоджень (пам’ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
    • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
    • наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
    • з ознаками горіння або димлення виробу (струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
    • наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
    • несправності, що виникли внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
    • виходу виробу з ладу з вини Покупця (у разі використання виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
    • при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, сполучних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
    • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживильних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
    • а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
  6. У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до сертифікованого Сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
  7. Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо вона не може бути відремонтована, на підставі укладання сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів або до 45 днів за домовленістю сторін без урахування часу транспортування.
  8. Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
    • товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо;
    • збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування.

Доповнення

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті через:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талону;

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.