Повернення та обмін
Умови обміну чи повернення товару:
З моменту покупки не минуло 14 днів.
Товар без ознак використання, збережений товарний вигляд (в т.ч. та упаковки товару), не активований та без пошкоджень, у повній комплектації. Товар включається, всі функції робітники без пошкоджень.
Необхідно пред’явити: – документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт чи інший документ, що підтверджує особу; гарантійний талон, заповнений належним чином; реквізити банківської картки, якщо покупка здійснювалася безготівковим способом.
Товар з недоліком, дефектом підлягає заміні або поверненню згідно з укладанням сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру протягом гарантійного терміну на товар і якщо такий недолік виник з вини виробника товару і не підлягає усуненню. У цьому необхідно пред’явити вищезгадані документи.
Список товарів належної якості, що не підлягають поверненню (обміну):
Продовольчі товари:
- Лікарські засоби,
- Предмети сангігієни.
Непродовольчі товари:
- Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
- Корсетні товари.
- Парфумерно-косметичні вироби.
- Перо-пухові вироби.
- Дитячі м’які іграшки.
- Дитячі гумові надувні іграшки.
- Зубні щітки.
- Мундштуки.
- Апарати для гоління.
- Помазки для гоління.
- Гребінці, гребені та щітки масажні.
- Сурдини (для духових музичних інструментів).
- Скрипкові підборіддя.
- Рукавички
- Тканини.
- Тюлегардинні та мереживні полотна.
- Килимові вироби метражні.
- Білизна натільна.
- Білизна постільна.
- Панчішно-шкарпеткові вироби.
- Товари в аерозольній упаковці.
- Друковані видання.
Лінійний та листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником). - Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
- Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
- Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годівлі тощо).
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушення правил використання;
несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару; - якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам’яті виробу, змінені, стерті або пошкоджені та не можуть бути встановлені;
якщо виявлені пошкодження, спричинені потраплянням у середину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
- випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); - пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликане програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Гарантійні зобов’язання не поширюються:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
- на програмні продукти, що не постачаються разом із виробом;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу.