Договірні гарантійні зобов'язання
- Продавець гарантує, що куплений товар є працездатним та не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
- Гарантія на продані вироби за умови дотримання умов гарантії передбачає безкоштовний ремонт виробу протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або його заміну на аналогічний пристрій у разі неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповнених документів, що підтверджують покупку (товарний чек).
- Покупець зобов’язаний до початку введення в експлуатацію приладу ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до товару, та переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
- Продавець не забезпечує гарантiйне обслуговування поставлених виробiв у випадках:
- втрати гарантійного талону (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-поставці), наявності у ньому записів чи виправлень, зроблених не Продавцем;
- розбіжності серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні (якщо виріб ним комплектується, крім виробів в OEM-поставці);
- пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі чи комплектуючих;
- наявності механічних пошкоджень (пам’ятості, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів, нерозбірливими серійними номерами;
- наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розтин блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
- наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
- з ознаками горіння або димлення виробу (струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
- наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо;
- несправності, що виникли внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів;
- виходу виробу з ладу з вини Покупця (у разі використання виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
- при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, сполучних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
- невідповідності Державним стандартам параметрів електроживильних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними та іншими);
- а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
- У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахування часу транспортування, до сертифікованого Сервіс-центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
- Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо вона не може бути відремонтована, на підставі укладання сертифікованого Сервіс-центру виробника. Термін гарант. ремонту, залежно від його складності, може становити 14 робочих днів або до 45 днів за домовленістю сторін без урахування часу транспортування.
- Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
- товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо;
- збережені: повна комплектація, ярлики, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування.
Доповнення
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті через:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талону;
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.